Teenusetingimused
Kõik Interneti-poe hinnad on tellimiskuupäeval lõplikud (täis) ja sisaldavad käibemaksu. Kõik hinnad on märgitud eurodes (eurodes).
Kaup tarnitakse teie tarnevaliku abil.
Kui olete tellimuse täitnud, saate oma e-postiga tellimuse kinnituse koos teabega teie tehtud tellimuse kohta.
Kui soovite kauba tagastada, saate seda teha 14 päeva jooksul pärast selle kättesaamist (e-posti tempel või kulleri kinnitus), kirjutades rakenduse Kauba tagastus ja saates selle SIA ORCCAN e-mailile: [email protected]. Oma raha tagastamiseks tuleb kaup tagastada posti teel või kulleriga - kahjustamata ja originaalpakendis 14 päeva jooksul (postmark või kulleri kinnitus) alates kauba kättesaamise ajast. Kauba raha makstakse teile tagasi, kaasa arvatud tarnekulud, tagastustaotluses märgitud pangakontole. Kauba tagastamise tagab klient.
Üksuse saatmisaadressiga vastendamiseks võtke ühendust SIA ORCCAN e-posti teel: [email protected]
Taganemisvormi saate alla laadida siit.
Taganemisõigus
1) Mis saab siis, kui kaup ei sobi sulle, kas oled muutnud meelt selle üle, et tahad kaupa paigal hoida?
Sel juhul on teil õigus kasutada oma taganemisõigust. Taganemisõigus on tarbija õigus lepingust ühepoolselt taganeda (korraldusest keelduda) määratud tähtaja jooksul ilma leppetrahvi, intressi või kahjutasu maksmata. Kabineti määruses nr 207 „Lätimaa Vabariigi kauglepingut puudutavad sätted” on sätestatud, et tarbijatel on õigus lepingust 14 kalendripäeva jooksul taganeda ning internetipoes ostetud kaup müüjale tagastada. (Tagasivõtmisõigust ei kohaldata söödava ja tarbitava kauba suhtes.)
Läti Vabariigi tarbijakaitseseaduse § 12 punktis kuus on sätestatud, et tarbija vastutab toote kvaliteedi ja ohutuse säilitamise eest taganemisõiguse kasutamise ajal. SIA ORCCAN jätab endale õiguse keelduda ostjale taganemisõiguse kasutamisest, kui toode on riknenud ja/või kahjustatud, kui seda ei ole originaalpakendis, või kui selle pakend on oluliselt kahjustatud (välja arvatud juhul, kui tarbijal ei ole võimalik pakendit avada ilma seda kahjustamata), et kaitsta toodet kahjustamise või riknemise eest.
Tootja, müüja või teenuseosutaja esitab ostulepingu sõlmimise või kauba müügi või tellimuse üleandmise ajal tarbijale kirjaliku taganemisvormi, milles on märgitud tootja, müüja või teenuseosutaja nimi (firma), perekonnanimi ja aadress, samuti taganemisõiguse kirjeldus.
Tarbija adresseerib kirjaliku keeldumise isikule, kelle nimi (ettevõte), eesnimi, perekonnanimi ja aadress on märgitud taganemisvormil. Taganemise edastamine lõpetab lepingu kindlaksmääratud tähtaja jooksul ja vabastab tarbija mis tahes lepingulisest kohustusest, välja arvatud kulud, mis on seotud kauba tagastamisega tootjale, müüjale või teenuse osutajale.
Tarbijal on kohustus tagastada kaup tootjale, müüjale või teenusepakkujale (kui kaup või juhtum on kätte saadud) seitsme päeva jooksul pärast kirjaliku keeldumise saatmist. Tootja, müüja või teenuseosutaja on kohustatud maksma tarbijale seitsme päeva jooksul pärast makse tõendavate dokumentide kättesaamist tagasi rahasumma koos mis tahes intressiga, mis on makstud kauba või teenuse eest kuni lepingu lõpetamiseni.
2) Mida tuleks teha, kui kaup või teenus ei vasta lepingu tingimustele?
Sellisel juhul on Teil õigus taotleda kauba müüjale või teenuse osutajale pretensiooni seoses kauba või teenuse mittevastavusega lepingutingimustele kahe aasta jooksul alates kauba ostmise või teenuse saamise kuupäevast.
Tarbijal, kes on müüdud või üle antud lepingu tingimustele mittevastava kauba kasutamiseks, on õigus nõuda, et kauba müüja sooritaks ühe järgmistest tegevustest:
vähendada vastavalt kauba hinda;
kõrvaldada toote mittevastavus lepingutingimustele või hüvitada tarbijale mittevastavuse vältimise kulud
kauba vahetamine sama või samaväärse kauba vastu, mis tagaks lepingu tingimuste täitmise;
tühistada leping ja hüvitada tarbijale kauba eest makstud rahasumma.
Kaup või teenus ei vasta lepingutingimustele, kui:
see ei vasta regulatiivsetes õigusaktides või regulatiivsetes tehnilistes dokumentides sätestatud nõuetele, samuti tavaliselt kohaldatavatele nõuetele - sellel ei ole sama liiki kaupade omadusi ja toimivust, mida tarbija võib põhjendatult eeldada, võttes arvesse kauba laadi;
see ei kehti normdokumentides või tehnilises passis täpsustatud eesmärkidel, kuid selle puudumisel eesmärkidel, milleks sama nime ja kirjeldusega kaupa tavaliselt kasutatakse;
see ei kehti eesmärkidel, milleks tarbija on toote valinud ja mille kohta ta on lepingu sõlmimisel müüjale otse või kaudselt teatanud, välja arvatud juhul, kui müüja ei saanud müügi ajal sellistest konkreetsetest eesmärkidest aru ning tarbijal ei olnud mõistlikke põhjendusi tugineda müüja pädevusele ja otsustusele;
see ei vasta omadustele või selle kokkupanek ei vasta paketile, mille müüja esitab kauba näidistel või näidistel lepingu sõlmimise või pakkumise väljendamise ajal;
seda ei pakendata, kuid pakend on vajalik toote kahjustamise või riknemise eest kaitsmiseks;
sellele on antud eksitavat, valet, ebatäielikku või mitmetähenduslikku (loetamatut) teavet või seda ei ole üldse esitatud ning seetõttu ei ole võimalik toodet ettenähtud otstarbel kasutada või see kujutab või võib kujutada ohtu tarbija varale, tervisele, elule või keskkonnale.
Taganemisvormi saate alla laadida siit.
Tagastatud kaupade CASH tagasimaksmine toimub sularahaülekandega vormil määratud pangakontole.
Küsimuste ja määramatuste korral saab pöörduda e-posti teel: [email protected]