Veebipoe reeglid
1. Teenuse tingimused
- Kõik veebipoe hinnad on tellimise päeval lõplikud (lõpetatud) ja sisaldavad käibemaksu. Kõik hinnad on eurodes (EUR).
- Kaup toimetatakse kohale teie valitud saatmismeetodi abil - kuller (Venipak, Omniva), pakiterminal (Omniva).
- Kui olete tellimuse sisestanud, saadetakse teile tellimuse kinnitamise e-kiri, mis sisaldab teavet teie sisestatud tellimuse kohta.
- Kui soovite toote tagastada, saate seda teha 14 päeva jooksul pärast selle kättesaamist (postmark või kulleri kinnitus), toote tagastusavalduse kirjutamisega ja selle saatmisega SIA ORCCAN e-mailile: [email protected]. Teie raha tagasisaamiseks tuleb toode tagastada postiga, pakipostiga või kulleriga - kahjustamata ja originaalpakendis 14 päeva jooksul (postmargi või kulleri kinnitus) alates toote kättesaamise hetkest. Toote raha, sealhulgas tarnekulud, tagastatakse toote tagastamistaotluses määratud pangakontole. Kauba tarnimise tagab klient. Taganemisõiguse vormi saab alla laadida HERE.
2. Tarneteave ja tarneajad
- Veebipoodi www.megango.ee kaubad tarnitakse valitud saatmisviisi (pakipost, kuller) abil. Tarne eest tuleb maksta täiendavalt, kui toote tellimisel ei ole ostukorvis sätestatud teisiti. Täielikud tarnekulud kuvatakse ostukorvis. Kui muudate tellimust telefoni või e-posti teel, teavitab operaator teid e-posti teel kinnitatud tellimuse kogumaksumusest. Piegādes laiks atkarīgs no preces un piegādes veida.
- Kui toode on laos saadaval ja kulleri poolt koju toimetamine on valitud, toimetatakse toode kohale 2-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnitamise hetkest (tellimuse kinnitamise ajal tehtud makse).
- Kui toode on laos saadaval ja tarne valitakse Omniva pakiterminali abil, tarnitakse toode 2-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnitamise hetkest (tellimuse kinnitamise ajal tehtud makse).
- Kui toode ei ole laos kättesaadav, toimetatakse toode 14-17 tööpäeva jooksul Venipaki kulleri, Omniva kulleri või pakiteenuse abil kohale.
- Pühade, pühade, lasti või tootmise hilinemiste või muude põhjuste tõttu võib maksimaalne tarneaeg ulatuda 30 päevani tellimuse kinnitamise hetkest (tellimuse kinnitamise ajal tehtud makse). Sellisel juhul võtab SIA ORCCAN teiega isiklikult ühendust, et leppida kokku tarnetähtaja pikendamises või tellimuse tühistamises, tagastades ettemaksu teile tagasi määratud kontole.
Lisainfo:
- Enne saadetise kättesaamist peab kuller esitama isikut tõendava dokumendi.
- Juhul kui kaubasaadetise pakendile on tekitatud väliskahju, on kaubasaajal õigus saadetist mitte vastu võtta, olles eelnevalt koos kulleriga koostanud kahjuaruande.
Tarnimine toimub Euroopas.
Tarnekulud sõltuvad nii saadetise kaalust kui ka kaugusest, kuhu toode tuleb tarnida, ning need märgitakse toote ostmisel ostukorvi.
Klient saab kauba ja tarnekulude eest tasuda Interneti-maksete abil SIA ORCCAN veebipoes.
Taganemisõigus
1) Mida teha, kui toode ei sobi sulle, kas oled muutnud meelt toote säilimise soovi suhtes?
Sellisel juhul on teil õigus kasutada taganemisõigust. Taganemisõigus on tarbija õigus teatud aja jooksul lepingust ühepoolselt taganeda (korraldusest keelduda) ilma leppetrahvi, intressi või kahjutasu maksmata. Taganemisõigust ei kohaldata söödavate ja tarbekaupade suhtes.)
SIA ORCCAN jätab endale õiguse keelduda ostjale taganemisõiguse kasutamisest, kui toode on kulunud ja/või kahjustatud, kui seda ei ole originaalpakendis, või kui selle pakend on oluliselt kahjustatud (välja arvatud juhul, kui tarbijal on võimatu pakendit avada ilma seda kahjustamata), et kaitsta toodet kahjustamise või riknemise eest.
Tootja, müüja või teenuseosutaja esitab tarbijale kauba ostmise või kauba või tellimuse üleandmise lepingu sõlmimise ajal kirjaliku taganemisvormi, milles on märgitud tootja, müüja või teenuseosutaja nimi, perekonnanimi ja aadress ning taganemisõiguse kirjeldus.
Tarbija adresseerib kirjaliku tagasivõtmise isikule, kelle nimi (ettevõte), nimi ja aadress on märgitud taganemisvormil. Taganemise saatmine kindlaksmääratud tähtaja jooksul lõpetab lepingu ja vabastab tarbija kõigist lepingulistest kohustustest, välja arvatud kauba tootjale, müüjale või teenusepakkujale tagastamise kulud.
Tarbija on kohustatud toote tagastama tootjale, müüjale või teenusepakkujale (kui toode või asi on kätte saadud) 14 päeva jooksul pärast kirjaliku keeldumise saatmist. Tootja, müüja või teenuseosutaja on kohustatud tarbijale hüvitama seitsme päeva jooksul pärast makse kinnitavate dokumentide kättesaamist koos kogu toote või teenuse eest makstud intressiga kuni lepingu lõppemiseni.
2) Mida teha, kui toode või teenus ei vasta lepingu tingimustele?
Sellisel juhul on Teil õigus esitada toote või teenuse osutaja müüjale pretensioon toote või teenuse lepingutingimustele mittevastavuse kohta kahe aasta jooksul alates toote ostmise või teenuse saamise kuupäevast.
Tarbijal, kellele lepingu tingimustele mittevastav toode on müüdud või kasutusse võetud, on õigus nõuda, et toote müüja sooritaks ühe järgmistest toimingutest:
- vähendab vastavalt toote hinda;
- kõrvaldab toote mittevastavuse lepingu sätetele või hüvitab tarbijale mittevastavuse kõrvaldamise kulud;
- vahetab sama või samaväärse toote toodet, mis tagaks lepingutingimuste täitmise;
- tühistab lepingu ja tagastab tarbijale toote eest makstud summa.
Toode või teenus ei vasta lepingutingimustele, kui:
- see ei vasta regulatiivsetes õigusaktides või regulatiivsetes tehnilistes dokumentides sätestatud nõuetele, samuti tavaliselt kehtestatud nõuetele - sellel ei ole omadusi ja toimivust, mida tavaliselt leidub sama liiki kaupades ja mida tarbija võib põhjendatult oodata;
- see ei kehti regulatiivdokumentides või tehnilises passis täpsustatud eesmärkidel või kui see ei ole nii, siis eesmärkidel, milleks sama nime ja kirjeldusega kaupa tavaliselt kasutatakse;
- see ei kehti eesmärkidel, milleks tarbija on toote valinud ja mille ta on lepingu sõlmimisel müüjale otse või kaudselt edastanud, välja arvatud juhul, kui müüja ei saanud müügi ajal sellistest konkreetsetest eesmärkidest aru ning tarbijal ei olnud mõistlikku põhjust tugineda müüja pädevusele ja otsustusele;
- see ei vasta omadustele või selle kokkupanek ei vasta kokkupanekule, mille müüja on lepingu sõlmimise või pakkumise tegemise ajal esitanud kaubanäidiste või - näidistega;
- see ei ole pakendatud, kuid pakend on vajalik toote kahjustamise või riknemise eest kaitsmiseks;
- selle kohta esitatakse eksitavat, valet, ebatäielikku või ebaselget (loetamatut) teavet või seda ei esitata üldse ning seetõttu ei saa toodet kasutada ettenähtud otstarbel või see kujutab või võib ohustada tarbija vara, tervist, elu või keskkonda.
Taganemisõiguse vormi saab alla laadida HERE.
SIA ORCCAN tagastab tagastatud kauba rahaülekandega vormil näidatud pangakontole.
Küsimuste ja ebakindluse korral saate meiega ühendust võtta helistades: e-posti teel: [email protected]
Toote saatmiseks e-postiga võtke meiega ühendust määratud telefoninumbril või e-posti teel.